Beruházás nélkül szeretné lecserélni elavult alközpontját IP alapú rendszerre ? Most érdemes CC PBX rendszerre váltania.
Mit jelent a virtuális PBX rendszer?
Virtuális telefonközpont (CC PBX) szolgáltatásunk a hagyományos fizikai telefonközpontok kiváltására kínál rugalmas, egyedi igényekre szabható megoldást. Beruházások nélkül cserélheti le a korszerűtlenné vált vagy tovább már nem bővíthető alközpontokat. Ráadásul megszabadul a hagyományos telefon használatával járó havidíjaktól és magas percdíjaktól is! Több telephellyel rendelkező vállalatok számára is ideális megoldást jelent.
CC PBX szolgáltatásunk az egyedi igényeknek megfelelően összeállított csomagban rendelhető meg, ahol a csomag pontos tartalma a kívánt mennyiségű mellékszám és az igényelt alközponti funkciók alapján határozható meg.
Felügyelt
CC PBX rendszereinket 24/7 monitoring rendszer figyeli.
Moduláris
Segítünk a megfelelő modulok kiválasztásában.
Kényelmes
Az üzemeltetés a mi feladatunk, Önnek csak használnia kell.
Gyors szállítás
Az alap CC PBX rendszere akár 24 órán belül használható.
Mit kapok egy alap CC PBX rendszer esetén?
Ha most rendel CC PBX rendszert, akkor két fővonalat ingyenesen biztosítunk Önnek.
CC PBX rendszerünk számos általános és egyedileg fejlesztett modullal rendelkezik. Néhány általánosságban használt modult – funkciót kiemelnénk az elérhető számtalan lehetőségből.
A következő funkciókat már alapszintű CC PBX rendszer indítása esetén is biztosítjuk.
A PBX rendszereink alatt futó Infrastruktúra
Szervertermi körülmények között, hibatűrő rendszeren futtatott VPS szerverek biztosítják, hogy az Ön CC PBX rendszere 99% rendelkezési idővel elérhető legyen.
Virtualizációs szolgáltatásaink igénybevételekor a teljes rendszerkapacitásunk előfizetett „szelete” áll ügyfeleink rendelkezésére. A biztosított kapacitás minden esetben az ügyfeleknek dedikált erőforrásokat jelent.
Miben tudunk segíteni
CC PBX rendszereink segítenek csökkenteni telekommunikációs költségeit. Szemben a tradicionális telefonközpontokkal, egy felső alapú PBX esetén nincs szükség kezdeti nagy beruházásra, nincs szüksége drága eszközökre, telepítésre és konfigurálásra.
Az igények pontosítása után, akár már 24 órán belül használhatja rendszerét, fogadhatja hívásait és élvezheti felhő alapú telefonközpontja előnyeit.
Számos funkcionális modul segítségével, testreszabhatja, fejlesztheti telefonos szolgáltatásait. Legyen szó IVR rendszerről, Text2Speach szolgáltatásról, automata hivásokról vagy bármilyen egyedi igényről, szakembereink segítenek a megvalósításban.
Igény felmérése
Munkatársunk segítségével felmérjük a jelenlegi költségeket, telefonálási szokásokat és cége jövőbeli elvárásait. A felmérés alapján javaslatokat teszük a rendszer felépítésére, az általunk ajánlott kiegészitő szolgáltatások moduljaira és beállításokra.
Átadás
Felhő alapú rendszer révén nincs szükség telepítésre, egy alap telefonközpont akár azonnal elérhető cége számára, amint a vezérszámokat beállítottuk. A további modulok beállítása menet közben tesztelhető és igény esetén változtatható és finomhangolható az átadásig.
Monitoring
PBX rendszerinket 0-24 órában monitorozzuk. Igény esetén , egyedi megálapodás keretében nem csak a hardverállapotot, de speciális eseteket is figyelhetünk mint például kimenő és bejövő hivásszám, speciális számokra történő hivások esetén riasztás, átírányítási gyakoriságok, stb.
Üzemeltetés
Az üzemeltetéssel járó feladatokat úgy ütemezzük, hogy az ügymenetet a lehető legkisebb mértékben zavarjuk.
Az infrastruktúra és a PBX rendszerrel járó konfigurációs feladatokat, patcheket és frissítéseket munkaidőn túl telepítjük.
Számunkra a stabilitás és a biztonság fő szempont.
Szeretne ajánlatot kérni ?
Ajánlat kérés
Amennyiben bármely szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, jelezze ígényét kapcsolati ürlapunkon keresztül, kérjen visszahívást.
Egyeztetés
Ajánlatunk minnél pontossabb elkészítése érdekében, kollégánk jelentkezni fog, hogy pontossan megbeszéljük mit szeretne.
Árajánlat
Az igények pontos felémérése után, kollégáink elkészítik árajánlatát, melyet maximum 72 órán belül elküldjük a megadott email címre.
Hivástérkép IVR menürendszer
Az IVR (Interactive Voice Response), vagyis az automata válaszadó rendszer az egyik legnépszerűbb megoldás, amikor ügyfélszolgálatról van szó.
Egy jól beállított válaszadó rendszerrel nem csak a cége, hanem az ügyfele is rengeteg időt takarít meg. A menürendszer segítségével könnyen megtalálja a telefonáló a számára kompetens kollégát, tehát egyszerűsíti a folyamatot az ügyfél és a ügyfélszolgálat számára is.
Az IVR segít a rendszerezésben és a profi ügyfélkezelés megvalósításában. A költségek pedig valóban csökkenthetők és a munkafolyamat is hatékonyabbá válik.
Hívás limitek és korlátozások
Tartsa kordában telefonköltségeit! Rendszerünk mindig éber, figyeli egyenlegét, és az Ön által megadott biztonsági korlát elérésekor korlátozza kimenő hívásait.
Emellett külömböző korlátozások beállításával, ország hívószámok tiltásával és emeltdíjas számok tiltásával biztos lehet benne, hogy nem keletkeznek nem várt hívásdíjak.
Korlátozásait bármikor módosaíthatja, kiterjesztheti vagy megszüntetheti, így dinamikussan szabályozhatja ki milyen írányokba kezdeményezhet hívásokat cége PBX rendszerén.
Ingyenes hívások telephelyei és kirendeltségei közt
Több telephelyel rendelkezik, cégének számos kirendeltsége van belföldön vagy külföldön? Egyesítse hívásrendszereit CC PBX rendszerünkkel.
Szerené ha külföldi fióktelepén lévő kollégákat mellékként hívhatja, vagy ha külföldi kollégák átkapcsolhatják hivásaikat magyaroszági képviseletére? Mindez lehetséges.
Legyen szó bármilyen komplex felépítésről, rendszereinkkel cégének számos elemét rendszerbe szervezheti és könnyen elérhetővé teheti, egyszerűsitve a kommunikációt cége számára.