Üzleti telefonközpont megoldás

CC PBX virtuális telefonközpont

Virtuális telefonközpont szolgáltatásunk a hagyományos telefonközpontok kiváltására kínál rugalmas megoldást.

Beruházás nélkül szeretné lecserélni elavult alközpontját IP alapú rendszerre ? Most érdemes CC PBX rendszerre váltania.

Mit jelent a virtuális PBX rendszer?

Virtuális telefonközpont (CC PBX) szolgáltatásunk a hagyományos fizikai telefonközpontok kiváltására kínál rugalmas, egyedi igényekre szabható megoldást. Beruházások nélkül cserélheti le a korszerűtlenné vált vagy tovább már nem bővíthető alközpontokat. Ráadásul megszabadul a hagyományos telefon használatával járó havidíjaktól és magas percdíjaktól is! Több telephellyel rendelkező vállalatok számára is ideális megoldást jelent.
CC PBX szolgáltatásunk az egyedi igényeknek megfelelően összeállított csomagban rendelhető meg, ahol a csomag pontos tartalma a kívánt mennyiségű mellékszám és az igényelt alközponti funkciók alapján határozható meg.

Mit kapok egy alap CC PBX rendszer esetén?

Ha most rendel CC PBX rendszert, akkor két fővonalat ingyenesen biztosítunk Önnek.

CC PBX rendszerünk számos általános és egyedileg fejlesztett modullal rendelkezik. Néhány általánosságban használt modult – funkciót kiemelnénk az elérhető számtalan lehetőségből.
A következő funkciókat már alapszintű CC PBX rendszer indítása esetén is biztosítjuk.

  • Bejövő és kimenő hívás irányítási szabályok meghatározása.
  • Hangposta e-mail értesítéssel és 1 GB tárhelyel.
  • Bejövő és kimenő hivások rögzítése 1 GB tárhelyel.
  • Hívásforgalmi tájékoztatók és korlátozások beállítása.
  • Előre definiált hívás átírányitási lehetőség akár mobil számra.

A PBX rendszereink alatt futó Infrastruktúra

Szervertermi körülmények között, hibatűrő rendszeren futtatott VPS szerverek biztosítják, hogy az Ön CC PBX rendszere 99% rendelkezési idővel elérhető legyen.

Virtualizációs szolgáltatásaink igénybevételekor a teljes rendszerkapacitásunk előfizetett „szelete” áll ügyfeleink rendelkezésére. A biztosított kapacitás minden esetben az ügyfeleknek dedikált erőforrásokat jelent.

style switcher

Miben tudunk segíteni

CC PBX rendszereink segítenek csökkenteni telekommunikációs költségeit. Szemben a tradicionális telefonközpontokkal, egy felső alapú PBX esetén nincs szükség kezdeti nagy beruházásra, nincs szüksége drága eszközökre, telepítésre és konfigurálásra.

Az igények pontosítása után, akár már 24 órán belül használhatja rendszerét, fogadhatja hívásait és élvezheti felhő alapú telefonközpontja előnyeit.

Számos funkcionális modul segítségével, testreszabhatja, fejlesztheti telefonos szolgáltatásait. Legyen szó IVR rendszerről, Text2Speach szolgáltatásról, automata hivásokról vagy bármilyen egyedi igényről, szakembereink segítenek a megvalósításban.

Igény felmérése

Munkatársunk segítségével felmérjük a jelenlegi költségeket, telefonálási szokásokat és cége jövőbeli elvárásait. A felmérés alapján javaslatokat teszük a rendszer felépítésére, az általunk ajánlott kiegészitő szolgáltatások moduljaira és beállításokra.

Átadás

Felhő alapú rendszer révén nincs szükség telepítésre, egy alap telefonközpont akár azonnal elérhető cége számára, amint a vezérszámokat beállítottuk. A további modulok beállítása menet közben tesztelhető és igény esetén változtatható és finomhangolható az átadásig.

Monitoring

PBX rendszerinket 0-24 órában monitorozzuk. Igény esetén , egyedi megálapodás keretében nem csak a hardverállapotot, de speciális eseteket is figyelhetünk mint például kimenő és bejövő hivásszám, speciális számokra történő hivások esetén riasztás, átírányítási gyakoriságok, stb.

Üzemeltetés

Az üzemeltetéssel járó feladatokat úgy ütemezzük, hogy az ügymenetet a lehető legkisebb mértékben zavarjuk.
Az infrastruktúra és a PBX rendszerrel járó konfigurációs feladatokat, patcheket és frissítéseket munkaidőn túl telepítjük. Számunkra a stabilitás és a biztonság fő szempont.

Szeretne ajánlatot kérni ?

01

Ajánlat kérés

Amennyiben bármely szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, jelezze ígényét kapcsolati ürlapunkon keresztül, kérjen visszahívást.

02

Egyeztetés

Ajánlatunk minnél pontossabb elkészítése érdekében, kollégánk jelentkezni fog, hogy pontossan megbeszéljük mit szeretne.

03

Árajánlat

Az igények pontos felémérése után, kollégáink elkészítik árajánlatát, melyet maximum 72 órán belül elküldjük a megadott email címre.

Visszahívást kérek
layout styles

Hivástérkép IVR menürendszer

Az IVR (Interactive Voice Response), vagyis az automata válaszadó rendszer az egyik legnépszerűbb megoldás, amikor ügyfélszolgálatról van szó.

Egy jól beállított válaszadó rendszerrel nem csak a cége, hanem az ügyfele is rengeteg időt takarít meg. A menürendszer segítségével könnyen megtalálja a telefonáló a számára kompetens kollégát, tehát egyszerűsíti a folyamatot az ügyfél és a ügyfélszolgálat számára is.
Az IVR segít a rendszerezésben és a profi ügyfélkezelés megvalósításában. A költségek pedig valóban csökkenthetők és a munkafolyamat is hatékonyabbá válik.


Hívás limitek és korlátozások

Tartsa kordában telefonköltségeit! Rendszerünk mindig éber, figyeli egyenlegét, és az Ön által megadott biztonsági korlát elérésekor korlátozza kimenő hívásait.

Emellett külömböző korlátozások beállításával, ország hívószámok tiltásával és emeltdíjas számok tiltásával biztos lehet benne, hogy nem keletkeznek nem várt hívásdíjak.
Korlátozásait bármikor módosaíthatja, kiterjesztheti vagy megszüntetheti, így dinamikussan szabályozhatja ki milyen írányokba kezdeményezhet hívásokat cége PBX rendszerén.

style switcher

layout styles

Ingyenes hívások telephelyei és kirendeltségei közt

Több telephelyel rendelkezik, cégének számos kirendeltsége van belföldön vagy külföldön? Egyesítse hívásrendszereit CC PBX rendszerünkkel.

Szerené ha külföldi fióktelepén lévő kollégákat mellékként hívhatja, vagy ha külföldi kollégák átkapcsolhatják hivásaikat magyaroszági képviseletére? Mindez lehetséges.
Legyen szó bármilyen komplex felépítésről, rendszereinkkel cégének számos elemét rendszerbe szervezheti és könnyen elérhetővé teheti, egyszerűsitve a kommunikációt cége számára.